Ik heb met u in Juli gebeld met betrekking tot een rekening van 529€,-
Wat een erg hoog bedrag is. Ik heb die rekening betaald. Mij werd verteld dat als mijn verbruik hoog zou zijn er een harde stop zou komen op mijn internetbundel. Dit is niet gebeurd waardoor ik nu een rekening ga krijgen van 423,19€, voor september. Dit accepteer ik niet.
Dit is een niet normaal hoge straf. Mijn verbruik was blijkbaar niet hoog genoeg om het te stoppen? Maar wel hoog genoeg om 423€ te worden? Dat kan toch niet.
Ik vraag u om wat medeleven, Ik ben bereid het dubbele of driedubbele van mijn bundel te betalen. Maar dit gaat echt veel te ver. Hierdoor kan ik Simyo niet meer aanraden.
Als een rekening boven de 100€ euro komt buiten de rekening dan zou je een klant telefonisch moeten bellen of internet direct uitschakelen. Maar onbeperkt de rekening laten oplopen is niet normaal.
Ik hoop op een spoedige reactie, zodat we dit kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
M126
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie