Skip to main content
Vandaag heb ik een verhoogde herinnering ontvangen ten aanzien van factuur 50101383.



Op 27 maart jl is het bedrag van 23.56 van onze bank rekening afgeschreven, zie bijlage. Helaas is het kenmerk verwarrend / fout -> 50101483 is namelijk gebruikt.



Excuses hiervoor. Ik verneem het graag wanneer u de betreffende betaling hebt getraceerd.
Hoi XtEnt,



Welkom op het Simyo forum :)



Oei, wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met de betaling! Ik heb het meteen bij onze financiële afdeling gecontroleerd, maar zij hebben je betaling helaas nog niet gezien. We willen graag kijken waarom we hem nog niet kunnen vinden. Daarom heb ik nog een paar vragen voor je.



Je geeft aan dat het bedrag op 27 maart van je bankrekening is afgeschreven. Ik zie dat het gaat om de factuur van januari. Deze factuur werd eind februari geïncasseerd. Heb je deze factuur zelf op 27 maart naar ons overgemaakt? Zo ja, heb je dit gedaan via de iDEAL link of heb je dit handmatig overgemaakt?



Ook kunnen we uit je bijlage niet opmaken naar welk rekeningnummer dit is overgemaakt. Zo is het mogelijk dat hier een foutje in staat, of dat je het naar ons oude rekeningnummer hebt overgemaakt. Kun je het rekeningnummer doorgeven dat erbij staat?



Ik heb trouwens voor jouw privacy je bankrekeningnummer uit je bericht verwijderd. Dit is een openbaar forum, waardoor je rekeningnummer ook in het openbaar stond. We willen natuurlijk niet dat mensen hier misbruik van kunnen maken.



Kun je mijn vragen beantwoorden? Hopelijk kunnen we met deze gegevens je betaling wel terugvinden.



Groetjes,

Samantha
Samantha,



Betaling is gedaan op NL52BNPA0227685180.

Factuurkenmerk 50101483 (ipv 50101383)

Grtn Ton
Ton,



Samantha verwijderde je bankrekeningnummer uit je bericht vanwege privacy, en nu.....:?

Wees toch voorzichtig.



Groet,

Friesian
Ik zie nu bij controle dat ik een vergissing maakte, ik heb niks gezegd. 😉
Hoi XtEnt,



Heel erg bedankt voor het doorgeven van de betalingsgegevens! We hebben de betaling gevonden en hem meteen verwerkt. De factuur van januari is nu officieel betaald.



Ik zie dat de factuur van februari ook nog open staat. Hier ga je vanavond je eerste herinnering over ontvangen. Je kunt deze factuur straks betalen via de link die in deze herinneringsmail staat. Gaat dat je lukken?



Groetjes,

Samantha

Reageer