Beste medewerker van Simyo,
Door een kleine verwarring omtrent de kosten van februari heb ik mijn de incasso teruggeboekt. Dit wil ik natuurlijk z.s.m. terugstorten. Hoe gaat dit in z'n werk?
M.v.g.
Koen
Bladzijde 1 / 1
Hoi KGroen,
Welkom terug op het forum :)
Oeps, dat kan gebeuren. Dit is in principe geen probleem. Zodra we je storno hebben ontvangen, kunnen we je een betaal link sturen. Je ontvangt daarom van ons binnenkort een betalingsherinnering met een betaal link erin. Je kunt via deze link je factuur alsnog betalen via iDEAL. Deze link komt op dat moment ook in je overzicht op Mijn Simyo te staan.
Zodra je deze mail hebt ontvangen, heb je nog twee weken om de betaling te voldoen. Pas daarna sturen we je een tweede herinnering waarbij we incassokosten in rekening brengen.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
Welkom terug op het forum :)
Oeps, dat kan gebeuren. Dit is in principe geen probleem. Zodra we je storno hebben ontvangen, kunnen we je een betaal link sturen. Je ontvangt daarom van ons binnenkort een betalingsherinnering met een betaal link erin. Je kunt via deze link je factuur alsnog betalen via iDEAL. Deze link komt op dat moment ook in je overzicht op Mijn Simyo te staan.
Zodra je deze mail hebt ontvangen, heb je nog twee weken om de betaling te voldoen. Pas daarna sturen we je een tweede herinnering waarbij we incassokosten in rekening brengen.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.