Skip to main content
Dag,



Ik moet zeggen dat ik echt ontevreden ben over de communicatie tussen IMnederland en Simyo. Ik heb vorige week donderdag mijn factuur bij ze betaald, maar ik ben nog steeds afgesloten voor uitgaande oproepen dit na meerdere contactpogingen. IMNederland die beweerd dat de facturen allemaal zijn betaald en het nu van jullie afhangt. Ik zit elke dag met jullie aan de telefoon, maar ik kan nog steeds niet bellen terwijl ik al "officieel" sinds afgelopen dinsdag zou moeten kunnen bellen. Daarnaast heb ik ook nog een kopie van mijn bankafschrift gestuurd om het te bewijzen. Ik vind het echt schandalig dat ik nog steeds met problemen zit doordat jullie de onderlinge communicatie niet goed onder de controle hebben.



Ik ben voor de rest echt zeer tevreden over jullie diensten en telefonische service en dat julle top medewerkers hebben, maar ik ben het een beetje beu dat ik nu elke keer van het kastje van de muur wordt gestuurd. Ik wil gewoon weer kunnen bellen en gebruik kunnen maken van mijn telefoon want dit duurt me echt te lang. Vanuit beide partijen wordt de 48u regel niet nageleefd en ik wil dat jullie mij of per direct weer aansluiten of dat jullie mij ergens tegemoet komen want ik vind dit echt niet kunnen.



Met vriendelijke groet
Hoi Rachidje,



Zojuist heb ik de gegevens van IMN nagekeken en je hebt helemaal gelijk; de betaling facturen van december en van februari zijn inderdaad binnengekomen.

Ik vind het ook spijtig dat je nu langer moet wachten, maar kennelijk is er iets niet helemaal goed gegaan in het koppelen van je betaling afgelopen week.

We moeten het officiële akkoord nog krijgen, maar ik heb alvast je aansluiting vrijgegeven 🙂

Reageer