Skip to main content
Op 29/10/14 heb ik de rekening betaald, moest voor 1/11/14.

Vaandaag nog steeds geen aansluiting.
In het weekend zijn de moderators niet per definitie aanwezig, mocht je een alternatief willen is Twitter een optie om te overwegen.



Groet,

Friesian
Hoi cruijter, welkom op ons forum :)



Ik heb dit topic met jouw vraag even in het subforum Factuur gezet. Andere forumbezoekers met eenzelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.



In jouw gegevens kan ik terugvinden dat eind oktober een factuur is betaald; die van augustus. Alleen ben je nog niet gedeblokkeerd omdat de factuur van juli ook nog betaald moet worden 😞 Deze is nu doorgezet naar incassobureau IM Nederland. Je kunt hen bereiken op 0341-568 800.



Heb je die factuur wél voor 30 oktober via iDeal betaald? Als dat het geval, kun je dan een screenshot van die afschrijving mailen naar email]klantenservice@simyo.nl[/email]?

Reageer