Skip to main content
Beste Simyo medewerker,



Ik zit in een lastige situatie op dit moment. Ik ben eind januari naar Engeland verhuisd voor mijn opleiding. Ik had een abbonnement lopen dat ik stop wou zetten. Dit is echter niet helemaal volgens plan gegaan maar ik dacht uiteindelijk dat ik ervan af was.



Echter, nu blijven er facturen komen waar ik niks vanaf weet. Daarom zou ik graag alles wat ik bij jullie heb lopen stop willen zetten. Via de email werd er niet gereageerd, en het 0800 nummer is niet te bereiken.



Om dat stop te zetten hebben jullie waarschijnlijk persoonlijke gegevens nodig. Die zou ik niet graag via het forum willen verstrekken maar via de email. Ik zou dan alleen wel graag gemaild willen worden naar



Ik hoop dat dit als laatste middel toch werkt. Alvast hartelijk bedankt.



Yoran van der Laan
Hoi Yoran,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat het telefoonnummer van abonnement naar prepaid is gegaan op 4 februari.

De laatste factuur die je hebt ontvangen is die van de maand januari 2013. Je zult geen facturen meer ontvangen.
Hey Natasha,



Bedankt voor je snelle reacties, dit werkt enorm goed!



Nog even ter controle, op de factuur werd niet het nummer vermeld maar een ander nummer. ...

Zou je kunnen kijken of dat nummer geen kosten verder meer oplevert?



Het zou allemaal moeten verlopen via



Als er via dat rekeningnummer geen abbonement of andere kosten heb lopen dan heb ik mijn doel bereikt!



Hartelijk dank voor je hulp,





groeten Yoran
Hey Natascha,



Bedankt voor je snelle reacties, dit werkt enorm goed!



Nog even ter controle, op de factuur werd niet het nummer vermeld maar een ander nummer. ...

Zou je kunnen kijken of dat nummer geen kosten verder meer oplevert?



Het zou allemaal moeten verlopen via



Als er via dat rekeningnummer geen abbonement of andere kosten heb lopen dan heb ik mijn doel bereikt!



Hartelijk dank voor je hulp,





groeten Yoran




Hoi Yoran,



Dit heeft te maken met het nummerbehoud wat er heeft plaats gevonden. De factuur is afgeschreven van het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Er zullen geen afschrijvingen meer plaats vinden namens Simyo.
Hartelijk dank Natasha Ik weet genoeg.



Je hebt me prima geholpen.



Vriendelijke groeten



Hey Natascha,



Bedankt voor je snelle reacties, dit werkt enorm goed!



Nog even ter controle, op de factuur werd niet het nummer vermeld maar een ander nummer. ...

Zou je kunnen kijken of dat nummer geen kosten verder meer oplevert?



Het zou allemaal moeten verlopen via



Als er via dat rekeningnummer geen abbonement of andere kosten heb lopen dan heb ik mijn doel bereikt!



Hartelijk dank voor je hulp,





groeten Yoran




Hoi Yoran,



Dit heeft te maken met het nummerbehoud wat er heeft plaats gevonden. De factuur is afgeschreven van het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Er zullen geen afschrijvingen meer plaats vinden namens Simyo.


Hartelijk dank Natasha Ik weet genoeg.



Je hebt me prima geholpen.



Vriendelijke groeten




Hoi Yoran,



Graag gedaan en bedankt voor je compliment.

Reageer