ik ben al 3,5 jaar hele tevreden klant van jullie service. Het internetten en bellen werkt altijd helemaal soepel, en de snelheid is perfect. Ik heb dus ook nog nooit klachten gehad.
Vanochtend ben ik wel heel erg geschrokken. Door mijn eigen fout - ik streamde muziek zonder dat ik de wifi had aangezet - heb ik in een half uur tijd ongeveer 210 euro aan internetkosten gemaakt. Een hele stomme fout natuurlijk, maar ook wel een heel erg dure.
Verder had ik mijn telefoon op stil staan, toen ik een sms/app melding kreeg dat mijn bundel op was, heb ik dus ook niets horen trillen. Normaal heb ik dat wel, dus ook dat was echt domme pech vanmorgen.
Ik begrijp perfect dat het in principe betaald moet worden, maar ik wil jullie voor 1 keer toch om een gunst vragen.
Via deze weg wil ik vragen of er eenmalig een coulantieregeling getroffen kan worden voor de hoge kosten die ik in zo'n korte tijd heb gemaakt.
Ik zal in het vervolg ook zeker een app installeren die een plafond inschakelt, zodat het niet meer zal gebeuren.
Met vriendelijke groet,
Lars Rijke
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie