Skip to main content

.

Hi beste mensen van Simyo,

Ik heb afgelopen maand een avondje net te enthousiast mijn data gebruikt en ben over mijn limiet gegaan. Normaal houd ik erg rekening met mijn data gebruik, want ik ben eenmaal een student met een strikt budget. Ik weet dat ik na het sms’je van 80% gebruik van mijn data iets meer rekening moet houden, dus ik dacht dat ik dat deed. Er was dus iets mis gegaan bij jullie berichtje over dat ik 80% van mijn bundel had gebruikt. Ik kreeg namelijk een sms’je dat mijn hele bundel was verbruikt TEGELIJK met het sms’je dat ik 80% had gebruikt. Sterker nog, de sms die zei dat ik mijn volledig bundel al had opgebruikt kwam VOOR het sms’je met dat ik 80% had gebruikt. Hierdoor kreeg ik alleen een melding met dat ik 80% had gebruikt, en veegde die weg toen hij binnenkwam.

Ik weet dat ik zelf gewoon verantwoordelijk ben voor mijn eigen verbruik, maar ik vind het wel erg jammer dat dit sms’je mij nu 80 euro gaat kosten. Mijn vraag is dus of ik in aanmerking kom voor coulance, wat ik eerder hier op het forum heb gelezen. 

Ik hoop geholpen kunnen worden, dan kan ik volgende maand meer dan alleen wit brood met pindakaas eten!

Hoi @Bjorn_Bosch,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je de waarschuwingssms te laat hebt ontvangen! Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan even mee op je aansluiting waar het mis is gegaan en of wij dan eventueel iets aan de rekening kunnen doen. Het is namelijk wel de bedoeling dat je de waarschuwingen op tijd ontvangt zodat je ook op tijd op de hoogte bent van de eventuele kosten die je maakt.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Ook ik heb een probleem zoontje gaat in 4 uur 180 euro buiten de bundel schijnbaar niets aan te doen 

laatste keer ga maatregelen nemen zijn er meerdere mensen die dit overkomen zijn

Kunnen mij ook niet vertellen hoe dit mogelijk is 

Hoi @reneZ,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Als je internetbundel op is betaal je €0,15 per mb mocht er internet worden geregistreerd op de simkaart. Het kan zijn dat dit buiten jou weten om is gebeurd. Denk bijvoorbeeld aan een software update, het synchroniseren van foto's en video's of iets wat op de achtergrond nog aanstaat. Ik begrijp dat deze kosten niet bewust zijn gemaakt. Als je er zeker van wilt zijn dat je alleen gebruik maakt van het internet met een Wifi verbinding kan je het beste op dat moment de mobiele dat uitschakelen. Voor nog meer tips deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen in de kosten 😊.

Groetjes, 
Amy

Reageer