Hi beste mensen van Simyo,
Ik heb afgelopen maand een avondje net te enthousiast mijn data gebruikt en ben over mijn limiet gegaan. Normaal houd ik erg rekening met mijn data gebruik, want ik ben eenmaal een student met een strikt budget. Ik weet dat ik na het sms’je van 80% gebruik van mijn data iets meer rekening moet houden, dus ik dacht dat ik dat deed. Er was dus iets mis gegaan bij jullie berichtje over dat ik 80% van mijn bundel had gebruikt. Ik kreeg namelijk een sms’je dat mijn hele bundel was verbruikt TEGELIJK met het sms’je dat ik 80% had gebruikt. Sterker nog, de sms die zei dat ik mijn volledig bundel al had opgebruikt kwam VOOR het sms’je met dat ik 80% had gebruikt. Hierdoor kreeg ik alleen een melding met dat ik 80% had gebruikt, en veegde die weg toen hij binnenkwam.
Ik weet dat ik zelf gewoon verantwoordelijk ben voor mijn eigen verbruik, maar ik vind het wel erg jammer dat dit sms’je mij nu 80 euro gaat kosten. Mijn vraag is dus of ik in aanmerking kom voor coulance, wat ik eerder hier op het forum heb gelezen.
Ik hoop geholpen kunnen worden, dan kan ik volgende maand meer dan alleen wit brood met pindakaas eten!