Skip to main content
Ik ben onterecht afgesloten van mijn abonement .

Ik heb alle notas netjes op tijd betaald ,

Echter ben ik van mijn telefoon afgesloten .

reden er zou een bedrag van 18,05 niet zijn betaald .

echter is deze ruim op tijd betaald .

Na gebelt te hebben met 1200 met een dame van de klantenservice ( deze adviseerde mij te mailen naar de klantenservice met een printje ) kreeg ik mail terug dat het 3 werkdagen ging duren voordat ik werd beantwoord.

Das niet echt prettig als je gewoon lekker op tijd hebt betaald .

en een plaatje toevoegen gaat hier dus ook niet lekkere webmaster .

http://www.mistress-candy.com/pictures/simyo.jpg
Heel mooi is al opgelost ben weer aangesloten .
Hoi kabauter,



Het ging gisteren inderdaad eventjes heel rap. Je belde, mailde screenshot en binnen 2 1/2 uur was je weer gedeblokkeerd.

Ik wil geen valse hoop wekken bij anderen, maar dit is waar we het voor doen 🆒

Reageer