Ik ben onterecht afgesloten van mijn abonement .
Ik heb alle notas netjes op tijd betaald ,
Echter ben ik van mijn telefoon afgesloten .
reden er zou een bedrag van 18,05 niet zijn betaald .
echter is deze ruim op tijd betaald .
Na gebelt te hebben met 1200 met een dame van de klantenservice ( deze adviseerde mij te mailen naar de klantenservice met een printje ) kreeg ik mail terug dat het 3 werkdagen ging duren voordat ik werd beantwoord.
Das niet echt prettig als je gewoon lekker op tijd hebt betaald .
en een plaatje toevoegen gaat hier dus ook niet lekkere webmaster .
http://www.mistress-candy.com/pictures/simyo.jpg
Bladzijde 1 / 1
Heel mooi is al opgelost ben weer aangesloten .
Hoi kabauter,
Het ging gisteren inderdaad eventjes heel rap. Je belde, mailde screenshot en binnen 2 1/2 uur was je weer gedeblokkeerd.
Ik wil geen valse hoop wekken bij anderen, maar dit is waar we het voor doen
Het ging gisteren inderdaad eventjes heel rap. Je belde, mailde screenshot en binnen 2 1/2 uur was je weer gedeblokkeerd.
Ik wil geen valse hoop wekken bij anderen, maar dit is waar we het voor doen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.