Ik heb een voor mij enorme rekening gekregen van meer dan 250 euro, omdat ik buiten mijn bundel ben gegaan. Hoe kan dat zo hard zijn gegaan en de kosten zo hoog. Ik heb het geld helemaal niet om de aanbetaling te doen om mijn sim-kaart te deblokkeren. Wat nu?
Wel kun je in het weekend telefonisch of via WhatsApp met Simyo contact opnemen.
Ja, inderdaad dat maakt het lastig. Bedankt in ieder geval voor de tip. Ik zal het eens via de whatsapp proberen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de hoge kosten! Wij sturen altijd twee waarschuwings-sms'jes. Één bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. In deze berichten wordt aangegeven dat als je hoge kosten wilt voorkomen je verder kan internetten met een stabiele wifi verbinding of om extra MB's bij te kopen via de Mijn Simyo app. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen betaal je €0,15 cent per MB. Ik deel graag de volgende link met je zodat je het beste uit je internetbundel kan halen: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even met je mee!
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.