.

Beantwoord

Ik ben buiten mijn bundel met internet, kunnen die kosten verminderd worden?

  • 26 August 2015
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Badge
hallo,

Ik heb zonder dat ik het door had me internet een paar dagen aan laten staan. Ik zit nu 200 euro over mijn bundel heen... is er ergens een mogelijkheid om dit geld terug te vragen of het bedrag te minderen. En kan ik ergens instellen dat zodra me internet op is dat ik ook niet meer op internet kan op mijn telefoon?
icon

Beste antwoord door Ernst 27 August 2015, 10:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nora Katerberg, welkom op ons forum.

In jouw gegevens zie ik inderdaad dat je internetbundel al op is sinds acht augustus. Sindsdien heb je elke dag aardig wat internet gebruikt en heb je inmiddels buitenbundel kosten van €172,01 :(
Er worden altijd sms'jes gestuurd wanneer je bundel voor 80% verbruikt is en wanneer deze volledig verbruikt is. Heb je die over het hoofd gezien?
Ook kun je altijd op Mijn Simyo en de Simyo app zien wat de stand van je bundels is. Kijk je daar nooit?

Je kunt, wanneer je internet bundel (bijna) op is op Mijn Simyo voor €5,- 500 MB bijkopen. Zo kun je voorkomen dat je kosten krijgt zoals je nu meemaakt.
Dit wil ik je in elk geval aanraden om te doen voor de rest van deze maand.

Wanneer je niet verder wilt internetten nadat je bundel op is, kun je op Mijn Simyo de optie Internet op je mobiel uitzetten. Dit gaat echter niet automatisch.
Er zijn wél apps te krijgen waarmee je dit kunt instellen. Meer informatie daarover vind je hier.

Heb ik dit zo duidelijk uitgelegd?
Badge
Hoi Ernst,

Super bedankt voor je reactie!

Hoe kan ik die 500 MB bij kopen, waar kan ik dat vinden?
Friesian service tot uw dienst.:) Ben dan wel geen Ernst.🆒
https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/extra-mbs-bijkopen-29019
Hier vindt je al je benodigde info.

Friesian.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Nora Katerberg,

Fijn om te horen dat het duidelijk is, graag gedaan 🙂 Heb je het met de tips van Friesian gevonden?

@Friesian, top dat je paraat staat 😃 Dankjewel voor je reactie!

Reageer