Skip to main content
Ik zou afgelopen maand buiten mijn sms bundel (100) smsjes hebben verstuurd en gebeld hebben. Dit is echt onmogelijk, de smsjes en belminuten die buiten mijn bundel staan vermeld zijn waarschijnlijk de enige smsjes en belminuten van de hele maand. Ik kan echter niet zien naar welke nummers ik binnen mijn bundel 'een sms gestuurd of gebeld zou hebben'. Graag reactie.' Thnx!
Hou CAR,



Welkom op het Simyo Forum.



Dit kan je het beste zien op de specificatie van de factuur.

Maar ook zonder specificatie kan je het een en ander gaan berekenen. Alles afronden naar boven en bij elkaar optellen - je bel bundel = buiten de bundel minuten en sms'jes.

Net wat je makkelijker vind.

Misschien ook een tip om de bel bundel te verhogen?



Snap je het zo?
Hoi Car,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen!



Het is natuurlijk lastig dat er onduidelijkheid is over jouw verbruik. Ik heb gelijk nagekeken wat er precies op jouw factuur staat. Je hebt 18 minuten binnen je bundel gebeld. Daarnaast zijn er 92 sms'jes verstuurd waarvan er 82 binnen bundel zijn gevallen. 10 sms'jes en de rest van de gesprekken zijn dus buiten de 100 minuten bundel gevallen.



Zoals Maikel.twinnie terecht aangeeft, is het belangrijk dat je de minuten afrond. Heb je 3 seconden een connectie gehad, moet je 1 minuut van je belbundel afhalen. Maakt dit het een en ander duidelijk?



@Maikel.twinnie, bedankt voor je duidelijke uitleg :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Factuur & betalen'. Zo houden we het forum overzichtelijk.



Groetjes,

Angela

Reageer