Skip to main content
Hallo Simyo,





Ik heb een vraag over mijn factuur? Ik begrijp of vertrouw Simyo de factuur niet. Ik wil dat daar per direct onderzoek naar verricht wordt.

Ik wil beter uitleg van maand februari en maand maart. Want ik vertrouw het nu al niet. Dit was eerder ook de reden om geen abbo te nemen. Maar ik dachtte misschien ben ik goedkoper uit.



Beter prepaid kaartje.



Met vriendelijke groet,



A.
Wat begrijp je er precies niet aan? Als je iets duidelijker hierin kunt zijn kan iedereen je beter helpen.
Eeuh ja, het is eenvoudiger voor diegene die het kan/moet onderzoeken naar welk probleem/euvel onderzoek moet worden gedaan.



Op de factuur die ik vandaag heb 'ontvangen' worden de abonnementskosten van de maand maart in rekening gebracht, maar de verbruikskosten van de maand februari. Is dat wat je niet begrijpt/niet vertrouwt?
Welkom op het forum trankiloe,



Zoals Nielsiejjj92 en RicoK aangeven willen we jou graag helpen. Zou je daarom even aan kunnen geven wat er onduidelijk is of volgens jou niet klopt aan jouw factuur?

Reageer