Ik kreeg net een mail over hoogverbruik en of ik even 100 Euro wil aftikken.
Waar komt dit vandaan? De telefoon lag zelfs thuis vandaag!
Ik kreeg net een mail over hoogverbruik en of ik even 100 Euro wil aftikken.
Waar komt dit vandaan? De telefoon lag zelfs thuis vandaag!
Hallo
Als je telefoon thuis is, zorg dan dat deze via wifi verbinding maakt en schakel dan tevens uit, dat deze deze automatisch naar mobiele data gaat bij minder of slechte wifi.
Verder kun je bij een Android toestel een waarschuwing en blokkade instellen tegen het einde van de maandbundel, zo voorkom je hoge kosten.
Ik lees dat je dat 3 jaar geleden ook is overkomen, daar heb je dus helaas niets van geleerd.
Dus ik denk dat je dit keer niet op een of andere vorm van coulance hoeft te rekenen, maar gewoon het volle pond mag afrekenen aan Simyo gezien onderstaande uitspraak van Simyo 3 jaar geleden:
dus we komen je graag eenmalig tegemoet!
Mocht je dat niet in 1 keer kunnen betalen, kun je aan Simyo om een betalingsregeling vragen.
"Daar heb je dus niets geleerd". Nou je leert me dat ik.moet overstappen aangezien ik ook precies 0 aan smsjes binnenkrijg. Hoe krijg je dit gespeld!
Bettulende lesjes kun je voor jezelf houden.
"Daar heb je dus niets geleerd". Nou je leert me dat ik.moet overstappen aangezien ik ook precies 0 aan smsjes binnenkrijg. Hoe krijg je dit gespeld!
Bettulende lesjes kun je voor jezelf houden.
Hallo
Je doet je melding in een openbaar forum, dan hebben, behalve moderatoren, ook mede-forumleden het recht om daar op te reageren, dat dat dan soms niet in goede aarde valt, tja, het zij zo.
Nee ik heb idd geen smsjes ontvangen. Maar na 4 jaar ben ik wel klaar met Simyo. Te idioot voor woorden dat je geen simpel plafond in kan stellen.
Bij Ben begrijpen ze dat wel dus ik Odido daar wel naartoe. Gewoon omdat het kan. En zo te zien op dit forum ben ik niet enige die daar iets van vind.
Hi
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er extra kosten zijn gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!
Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over.
Wij kunnen vanwege de privacywetgeving niet zien waar je MB's aan zijn verbruikt, dit kun je soms wel in je telefoon zelf terugvinden. Als je een Android telefoon hebt, wil ik de tip meegeven om een datalimiet in te stellen via de instellingen in je telefoon om dit in de toekomst te voorkomen zoals
Ik lees in je bericht dat je geen waarschuwingen hebt ontvangen per sms, het is natuurlijk wel de bedoeling dat je deze ontvangt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee wat er precies mis is gegaan.
Groetjes,
Roeqajja
…… Te idioot voor woorden dat je geen simpel plafond in kan stellen. …….
https://androidworld.nl/tips/datalimiet-instellen-op-android
Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.