Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Vanochtend kreeg ik een email dat mijn zoon buiten bundel kosten had.
Nu blijkt dat hij een download aangezet had op de School-Wifi maar toen meteen de klas in ging. Toen is hij blijkbaar naar mobiele data geschoten. En aangezien hij in de klas zat de SMS niet gezien.
Nu heeft hij volgens het overzicht voor Euro 800,- !! aan extra kosten gemaakt.
Betreft een domme fout (hij kan nu mobiel geen download meer starten. Aangepast in instellingen) en is er erg van geschrokken. Dit is uiteraard een enorm bedrag, kunnen we hier een regeling voor treffen?
Maandag is er een moderator aanwezig die hier echt over kan beslissen, maar meestal wordt de eerste keer een regeling getroffen. Hoe die regeling er uit ziet weet ik niet.
Maar goed dat je de instellingen hebt aangepast zodat het geen tweede keer gebeurt,
Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels contact gehad met een collega van je. Hij heeft het voor ons kunnen regelen dat het bedrag een heel stuk lager uitvalt. Zijn hier erg blij mee!
Hopelijk was dit eens en nooit meer ;)
Bedankt en met vriendelijke groet,
A
Anonymous
0 reacties
27 september 2022
@MTouw vervelend om te lezen dat jullie dit meemaakten. Wij als Forum Experts strijden al jaren voor betere bescherming. Helaas wil Simyo daar niets van weten. Het gekozen beleid doet geen goed. (Zelf)Vertrouwen is een belangrijke basis in alles.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.