Ik ben afgesloten vanwege hoogverbruik maar heb daar ik vraagtekens bij, ik zou gister 13 sept volgens jullie dik 8 uur aan eengesloten gebeld hebben, erg vaag is dit omdat ik in die tussen zelf aantal keer gebeld heb en gebeld zijn en mijn batterij van mijn toestel kan geen 6 uur aan, dus hier graag antwoord op.
ik heb trouwens het bedrag 178,97 euro overgemaakt om weer aangesloten te worden en alles naar jullie toe gemailt.
met vriendelijke groet
Ko Oosting
Bladzijde 1 / 1
Hoi tkoosting,
Wij zien dat je de aansluiting is gedeblokkeerd na het zien van het betaalbewijs. Ons systeem registreert altijd exact wat voor uitgaande verbindingen er plaats vinden. Wij zien dat er verder geen uitgaande gesprekken hebben plaats gevonden sinds het betreffende gesprek is gestart. Overigens is het in jouw geval wellicht raadzaam om je belbundel aan te passen naar Simyo Veel. Je krijgt dan de eerste 6 maanden 600 belminuten. Daarna ontvang je iedere maand 500 belminuten. Op dit moment heb je 250 belminuten.
Groetjes,
Alex
Wij zien dat je de aansluiting is gedeblokkeerd na het zien van het betaalbewijs. Ons systeem registreert altijd exact wat voor uitgaande verbindingen er plaats vinden. Wij zien dat er verder geen uitgaande gesprekken hebben plaats gevonden sinds het betreffende gesprek is gestart. Overigens is het in jouw geval wellicht raadzaam om je belbundel aan te passen naar Simyo Veel. Je krijgt dan de eerste 6 maanden 600 belminuten. Daarna ontvang je iedere maand 500 belminuten. Op dit moment heb je 250 belminuten.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.