Skip to main content

.

beste leden en crews van simyo.



ik heb vanochtend een smsje gekregen.

dat mijn simkaart geblokkeerd is wegens hoogverbruikt.

ik heb ook direct contact genomen via de e-mail, dit kreeg ik,



Simyo heeft uw aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik.hoogsverbruikt betekend dat er binnen 24 uur meer dan 75 euro of 7 dagen 250 euro is verbruikt is geweest op u aansluiting..



ik heb 85,16 betaald incl+ printscreen verstuurd naar simyo.

en mijn vraag is wat wordt mijn eind rekening factuur voor volgend maand?

ik krijg toch geen rekening boven de 300 euro hoop ik?

mvg Salah
beste leden en crews van simyo.



ik heb vanochtend een smsje gekregen.

dat mijn simkaart geblokkeerd is wegens hoogverbruikt.

ik heb ook direct contact genomen via de e-mail, dit kreeg ik,



Simyo heeft uw aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik.hoogsverbruikt betekend dat er binnen 24 uur meer dan 75 euro of 7 dagen 250 euro is verbruikt is geweest op u aansluiting..



ik heb 85,16 betaald incl+ printscreen verstuurd naar simyo.

en mijn vraag is wat wordt mijn eind rekening factuur voor volgend maand?

ik krijg toch geen rekening boven de 300 euro hoop ik?

mvg Salah




Hoi Sp3c1alx,



Het bedrag in de email was het totaalbedrag van je factuur op dat moment. Op dit moment is daar nog niks bij gekomen.

Dat je factuur zo hoog is geworden zit hem allemaal in 1 gesprek naar het buitenland. Als je niet van plan bent om weer zo'n gesprek te voeren, hoef je je dus geen zorgen te maken 🙂



Groetjes,

Charlene
danke voor het uitleg charlene 🙂
danke voor het uitleg charlene :)



Hoi Sp3c1alx,



Geen probleem, daar zijn we voor 😉 Ik zie dat je nog steeds op € 85,16 zit, dus het gaat nu wel goed met je verbruik 🙂

Reageer