Skip to main content
Ik gebruik normaal niet meer dan 200 van de vijfhonderd mb van mijn bundel. Ik lig in het ziekenhuis. Daar zit ik op wifi. Vandaag kreeg ik sms dat 50% of meer van mijn bundel opgebruikt was. Ik schrok. Heb in iPhone dataverkeer geblokkeerd. Later bericht dat ik over 100% zit. Nu net afgesloten. Ik snap niet helemaal hoe dit kan gebeuren, maar ik zal ongemerkt toch op 3G hebben gezeten. Hoe kom ik er nu achter wat er is verbruikt? En hoe kan ik zo spoedig mogelijk weer bellen zo in het weekend. Moet ik bang zijn dat mijn data op een andere manier is opgegaan? Ik heb alleen wat uitzending gemist gekeken. Hoe kom ik er achter hoe veel ik moet betalen? Ik zie alleen dat databundel op nul staat. Mvg.
Je kan op je persoonlijke pagina kijken, maar dit weekend kunnen ze je niet meer helpen, neem dus maandag contact op met de klantenservice

Die kunnen je dan precies vertellen wat je moet betalen
Niet dat dit het probleem van het afgesloten zijn oplost, maar misschien goed om te weten dat de mogelijkheid bestaat dat de iPhone is overgegaan op 3G omdat het WiFi signaal in het ziekenhuis werd gestoord door een één of nader electronisch apparaat, of omdat het signaal wegviel. Je kunt dit voorkomen door de iPhone zo in te stellen dat dataverbindingen uitsluitend via WiFi plaatsvinden, en nooit via het mobiele netwerk.
Omdat je in het ziekenhuis ligt, hoop ik dat Simyo je weer z.s.m. aan zal / kan sluiten. Beterschap!
Ik gebruik normaal niet meer dan 200 van de vijfhonderd mb van mijn bundel. Ik lig in het ziekenhuis. Daar zit ik op wifi. Vandaag kreeg ik sms dat 50% of meer van mijn bundel opgebruikt was. Ik schrok. Heb in iPhone dataverkeer geblokkeerd. Later bericht dat ik over 100% zit. Nu net afgesloten. Ik snap niet helemaal hoe dit kan gebeuren, maar ik zal ongemerkt toch op 3G hebben gezeten. Hoe kom ik er nu achter wat er is verbruikt? En hoe kan ik zo spoedig mogelijk weer bellen zo in het weekend. Moet ik bang zijn dat mijn data op een andere manier is opgegaan? Ik heb alleen wat uitzending gemist gekeken. Hoe kom ik er achter hoe veel ik moet betalen? Ik zie alleen dat databundel op nul staat. Mvg.



Niet dat dit het probleem van het afgesloten zijn oplost, maar misschien goed om te weten dat de mogelijkheid bestaat dat de iPhone is overgegaan op 3G omdat het WiFi signaal in het ziekenhuis werd gestoord door een één of nader electronisch apparaat, of omdat het signaal wegviel. Je kunt dit voorkomen door de iPhone zo in te stellen dat dataverbindingen uitsluitend via WiFi plaatsvinden, en nooit via het mobiele netwerk.



Hoi 4Soulshine,



Allereerst natuurlijk beterschap, wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt. En dan ook nog afgesloten worden, excuses voor het ongemak wat je daardoor ondervonden hebt.

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad en dat mijn collega's je weer hebben aangesloten.

Ik kan zien dat je aansluiting op 22-6-2013 's avonds laat ineens veel internet is gaan verbruiken. Dit wordt door het netwerk doorgegeven in pakketten. Wij kunnen en mogen niet registreren wat het precies is geweest, dus kan ik helaas niet vertellen of het nou Uitzending gemist was, of iets anders.

Ik kan je nog de tip geven dat wanneer je de gelegenheid hebt om de optie 'Internet op je mobiel' uit te schakelen op Mijn Simyo, je zeker weet dat je toestel alleen nog maar op Wifi kan. En hier kan je nog meer lezen over wat ervoor kan zorgen dat je veel verbruikt, en hoe je het voorkomt.



Sterkte nog in het ziekenhuis!



Groetjes,

Charlene

Reageer