In april heb ik een aanbieding van 1000MB gratis ontvangen wegens nog een jaar bij Simyo trouwe klant te zijn. Ik heb er vier abonnementen.
Om dit te benuten moest ik op de toestel van mijn dochter Internet aan doen. In april heeft mijn dochter van de Internet bundel wel genoten en ze stopten er mee in mei.
Vandaag 3 juni om 17:07 heb ik een email ontvangen dat het nummer van mij dochter geblokkeerd is wegens hoog verbruik van 105,78 euro. Ik heb zometeen ingelogd en vond dat er al 441 euro rekening staat (niet 105,78). Alle kosten is op data verkeer gemaakt.
Er gebeurde iets miss met haar toestel denk ik want alle data werd op 1 en 2 juni verbruikt toen ze thuis was met Wi-Fi op toestel aan.
Ik ben trouwe klant van Simyo en ik vind het service altijd goed maar 441 euro te betalen voor Internet data vandaag de daag kan niet, toch? De waarschuwing kwam veel te laat en gaf aan dat extra kosten zijn allen 105,78 euro toen het al op 441 op stond.
Beste, Simyo hoe kunnen wij dit situatie oplossen?
Ik ben beried deze maand extra MBs te kopen om de data verbruik te dekken maar alleen voor de normale prijs.
Met vriendelijke groeten,
Dmitri
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie