Skip to main content
goede dag,



Een paar dagen geleden hebben we een factuur van Simyo gekregen ( factuur van oktober? ) waar ik meer moet betalen dan normaal.



Normaal betaalde wij € 5.99 per maand ( maandelijke abonnemment ) maar op deze factuur stond dat we € 10,91 moeten betalen.



Ik ben het er niet mee eens omdat we niet naar de buiteland gebeld hebben of naar 0900 nummers.



Ik hoop hier zo snel mogelijk antwoord/hulp te krijgen.



Mvg
Welkom op het forum Erdemd,



Ik heb je factuur en je verbruik bekeken. Je hebt in de maand oktober ruim 265 bel/sms minuten verbruikt. Omdat jouw bundel uit 250 bel/sms minuten bestaat, valt het overige verbruik buiten de bundel. Je kunt ook zien dat achter bepaalde gesprekken een bedrag staat. Dat betekent dat deze gesprekken buiten de bundel vielen.



Groetjes,



Alex
GoedenAvond



Ik heb onlangs een abonnement van simyo van onbeperkt bellen en internetten nou heb ik een factuur van de maand oktober teveel data verbruik ik gebruik niet meer data dan normaal.



ik heb dit abonement al een tijdje en ik lees op de forum dat meerdere mensen teveel data afgeschreven krijgen van hun mobiele telefoon terwijl 



ik niet veel data verbruik en heb ik ook geen sms gekregen van te veel data verbruik boven de 75 euro 



ik denk dat er hier gewoon aan oplichtings praktijken wordt gedaan ik zal het aan kaarten bij  het TV programma Kassa 



inmiddels heb ik mijn abonnement opgezegd want dit slaat nergens op 
Hoi Abel,



Welkom op het forum!

Je had 1GB om gebruik te kunnen maken van het internet binnen je bundel. Je hebt geen onbeperkt internet gehad net als geen onbeperkt bellen.

Reageer