Skip to main content
Hallo,



Helaas is het deze maand niet helemaal soepel verlopen en zijn er wat rekenfouten gemaakt. Ik ging naar Parijs met school en ik heb toen niet helemaal goed bij gehouden hoe veel geld ik uit gaf. Oeps, maar wat nu? Wat gebeurt er precies als je de open staande factuur niet kan betalen. Wordt gelijk je abonement afgesloten? Natuurlijk was dit niet erg verstandig maar dit is mij (gelukkig) nooit eerder voor gekomen. Iemand ervaring? Ik zou graag informatie willen!





Groetjes,



Emma
Hoi Emmasd_, welkom op het forum van Simyo! :)



Goed dat je hier even naar informeert om niet voor verrassingen te komen staan 🙂



Wij proberen je factuur altijd omstreeks de vierde donderdag van de maand te incasseren, oftewel dat zal deze week rond de 26e gebeuren.

Wanneer het niet is gelukt om de factuur te incasseren, ontvang je na enkele dagen een betaalherinnering per mail om de factuur binnen twee weken te voldoen via iDEAL. Betaal je dan, dan zal je niet worden afgesloten. Wacht je tot een volgende betaalherinnering, dan bestaat de kans dat je wordt afgesloten.



Oftewel ik wil je aanraden binnen de termijn van de eerste betaalherinnering je factuur te voldoen :)



Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Reageer