Skip to main content
Beste medewerker,



Ik heb 2 rekeningen gekregen in totaal 339,51 ivm mijn vebruikskosten internet. Op 1 of andere manier is er iets aangezet op mijn mobiel waardoor ik nu deze hoge kosten heb! Ik was me hier absoluut niet van bewust en ik weet ook niet hoe ik het uit moet zetten?! Kunnen jullie mij hierin alsjeblieft tegemoet komen?



Kun je mij ook vertellen hoe ik de facturen moet betalen aangezien ik geen Ideal betaal-link in de simyo emails heb gezien en mijn telefoon nu is afgesloten. Ik heb nog nooit zulke hoge kosten gemaakt, dit is echt niet door mij bewust gedaan, ik wacht uw reactie af.
Welkom op het forum JJ2013,



Ik zie inderdaad dat je afgelopen 2 rekeningen hoger zijn dan je voorgaande rekeningen. Dit heeft te maken met de overschrijding van je internet bundel. In die periodes is er meer dan 1GB internet verbruikt. Het overige internet verbruik valt dan buiten de bundel. Het gemiddelde internet verbruik in Nederland ligt op ongeveer 500 mb per maand. Om een dergelijk situatie te voorkomen, raad ik je aan dit topic goed door te nemen. Hier staat uitgelegd hoe je met je toestel veel internet verbruikt.



Omdat het verbruik via jouw simkaart op het netwerk is geregistreerd zullen wij jou hierin niet tegemoet komen. Je kan internet uitschakelen door via jouw persoonlijke pagina de optie "internet op je mobiel" uit te schakelen.



Onze financiële afdeling heeft de email met de betaallink voor november opnieuw per email naar jou verstuurd en de factuur van december zal eind volgende week geïncasseerd worden.

Reageer