.

Beantwoord

Hoge rekening telefoon echtgenote

  • 22 November 2012
  • 6 reacties
  • 574 Bekeken

Badge
Geachte Simyo team,

De rekening t/m oktober 2012 voor mijn vrouw met nummer 06* is compleet fout. Zij heeft een abonnement maar het lijkt alsof vanaf 15 oktober alle gesprekken gewoon als buiten de bundel worden in rekening gebracht. Het bedrag van de rekening is EUR 94,90 is al van mijn rekening *rekeningnummer* afgeschreven.

Graag zo snel mogelijk corrigeren en bedrag  terugstorten. Ik hoor graag. Dank. 
icon

Beste antwoord door Alex 26 November 2012, 15:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik zit met hetzelfde probleem voor de maand oktober.
Ik heb 90MB data voor internet verbruikt en heb een abbo met een limiet van 500 MB.
Dat is dus maar 1/6 deel, maar mag toch even € 73.50 aftikken.
Er is helemaal niets verrekend met mijn bundel. Er gaat iets helemaal fout bij Simyo.

Gr:  Henk de Wit,   graag reactie van Simyo.
Ik heb hetzelfde probleem voor deze maand, ik heb 25 oktober een abonnement bij Simyo afgesloten, 6 dagen verbruik dus maar, en een rekening van 92 euro. Zelfs inclusief aansluitkosten van 14,99 kan dit niet kloppen, graag zou ik hier ook een antwoord over krijgen. 
En is er ook een e-mailadres om met vragen heen te mailen? 

Groeten, Imke
Badge
Ik vind Simyo in opzet een goede provider die transparantie en flexibiliteit hoog in het vaandel heeft staan. Helaas gaat in de uitvoering veel mis. Het nu al de de derde keer binnen vier maanden dat ik wordt geconfronteerd met een foutieve rekening. Hopelijk kan Simyo dit nu structureel oplossen en in een keer een goede rekening sturen in plaats van achteraf foutieve rekeningen aan te passen. 
Reputatie 5
Badge +10
Geachte Simyo team,

De rekening t/m oktober 2012 voor mijn vrouw met nummer 06 1390 06329 is compleet fout. Zij heeft een abonnement maar het lijkt alsof vanaf 15 oktober alle gesprekken gewoon als buiten de bundel worden in rekening gebracht. Het bedrag van de rekening is EUR 94,90 is al van mijn rekening 38.51.01.295 afgeschreven.

Graag zo snel mogelijk corrigeren en bedrag terugstorten. Ik hoor graag. Dank.


Ik vind Simyo in opzet een goede provider die transparantie en flexibiliteit hoog in het vaandel heeft staan. Helaas gaat in de uitvoering veel mis. Het nu al de de derde keer binnen vier maanden dat ik wordt geconfronteerd met een foutieve rekening. Hopelijk kan Simyo dit nu structureel oplossen en in een keer een goede rekening sturen in plaats van achteraf foutieve rekeningen aan te passen.

Hoi brabom,

Ik heb de factuur en het verbruik even bekeken. Volgens onze gegevens zijn er 581 bel/sms minuten verbruikt. Hiervan vallen de eerste 300 minuten binnen de bundel. De overige minuten vallen buiten de bundel. Hierdoor valt de factuur hoger uit dan wellicht verwacht.

Ik zit met hetzelfde probleem voor de maand oktober.
Ik heb 90MB data voor internet verbruikt en heb een abbo met een limiet van 500 MB.
Dat is dus maar 1/6 deel, maar mag toch even € 73.50 aftikken.
Er is helemaal niets verrekend met mijn bundel. Er gaat iets helemaal fout bij Simyo.

Gr: Henk de Wit, graag reactie van Simyo.


Welkom op het forum Henk,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer op 24/10 over gezet. Omdat je gebruik hebt gemaakt van je tijdelijke telefoonnummer voordat het telefoonnummer was over gezet, valt het bel/sms en internet verbruik buiten de bundel.

Ik heb hetzelfde probleem voor deze maand, ik heb 25 oktober een abonnement bij Simyo afgesloten, 6 dagen verbruik dus maar, en een rekening van 92 euro. Zelfs inclusief aansluitkosten van 14,99 kan dit niet kloppen, graag zou ik hier ook een antwoord over krijgen. 
En is er ook een e-mailadres om met vragen heen te mailen? 

Groeten, Imke


Welkom op het forum Imke,

Omdat je abonnement per 24/10 is ingegaan is het aantal bel/sms en data units naar rato berekend. Vb. In dit topic kun je een uitgebreide uitleg over je eerste factuur terug vinden. Mocht het e.e.a. nog niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Ik heb hetzelfde probleem, een belachelijk hoge rekening wat gewoon niet kan kloppen!!! Alle gesprekken en sms-jes zijn buiten de bundel berekend. Mijn belminuten waren niet eens op gebeld.

Graag uw reactie!


M.v.g.

S. Jonk
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Suzan Jonk,

Ervan uitgaande dat je het over de factuur van oktober hebt, is dat vreemd. Als ik naar je verbruik kijk, zie ik achter heel veel gesprekken 0.00 staan. Alle gesprekken waar 0.00 achter staat hebben binnen de bundel plaats gevonden. Ik zie dat je in de maand oktober 563,69 bel/sms minuten hebt verbruikt. Hiervan valt dus 63,69 minuten buiten de bundel. Er is ook voor € 8,65 naar service nummers gebeld. Mocht je het over een andere rekening hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer