Goedemorgen,
Ik ben nu ongeveer een jaar klant bij Simyo, met tevredenheid. Tot voor kort heb ik alleen helaas een vervelende ervaring meegemaakt. Ik heb een rekening ontvangen van €334, terwijl ik normaal een abonnement heb van €18 per maand. Hiervoor ben ik hier nog nooit overheen gegaan. De reden is dat ik met mijn internet buiten de bundel ben gegaan. Mijn eigen schuld natuurlijk, ik heb geen gebruik gemaakt van wifi op vakantie en ik heb Netflix gekeken buiten mijn bundel. Mijn fout en dus staat Simyo volledig in het recht om mij de extra kosten van €316 te factureren.
Ik heb echter maar een abonnement van €18 per maand. Ik vind de extra gerekende kosten daarom wel heel erg hoog en buiten proporties. Op het internet lees ik dat dit vaker voorkomt bij Simyo. Daarom wil ik graag het volgende vragen:
Is er wellicht een coulantie regeling? De extra gemaakte kosten zou ik heel graag kwijtgescholden zien door Simyo. In mijn historie is terug te zien dat ik nooit zo ver over mijn bundel heen ga. Dit is dus duidelijk een hele domme fout van mij. Hopelijk is het vanuit jullie kant hiervoor mogelijk om coulant te zijn ten opzichte van deze, eenmalige, domme fout. Dit zal mij zeker niet weer gebeuren.
Ik hoop dat jullie mij hierbij verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Sander