.

Beantwoord

Hoge rekening door gebruik tijdelijk nummer

  • 21 August 2013
  • 2 reacties
  • 651 Bekeken

Beste mensen die dit leest zonder abonnement bij simyo

Neem absoluut geen dienst aan bij simyo

Ik ben al 1000 euro kwijt in 5 maanden omdat ik mijn nummer had moeten activeren voordat ik van de dienst gebruik zou maken en daarvan had ik nog nooit gehoord tot net toen ik simyo belde en vroeg waarom mijn rekening zo hoog is.
icon

Beste antwoord door Ernst 22 August 2013, 14:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Boze man, niet nog bozer worden....maar heb je indertijd geen email gehad?

Hierin staat te lezen:

"Binnen drie werkdagen ontvang je het Simyo Startpakket met je nieuwe simkaart in de brievenbus. Het betreft een combi simkaart met zowel een reguliere als een micro simkaart die je ook in je iPhone kunt gebruiken! Zodra je het Startpakket hebt ontvangen, activeer je de simkaart met behulp van je simkaartnummer. Hierna kun je direct bellen, sms'en en internetten! Houd er rekening mee dat internet op je mobiel ook meteen mogelijk is en de kosten hiervoor snel op kunnen lopen als je geen actieve internetbundel hebt.

Je Simyo telefoonnummer is **********. Heb je nummerbehoud aangevraagd dan is dit je tijdelijke nummer waarmee je al wel kunt bellen, maar je betaalt dan buiten de bundel tarieven. "


Neemt overigens niet weg, dat ik het heel vervelend voor je vind.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi boze man, welkom op het Simyo forum.

Helaas heeft de leon het bij het rechte eind. (waarvoor dank)

Op 2 april 2013 heb je een e-mailtje gehad waarin staat dat je verzoek voor nummerbehoud is afgekeurd door je vorige provider.
Behalve in e-mail waar de leon uit citeert, heeft in de e-mail van 2 april hetzelfde gestaan.

Ik vind dit ook erg vervelend voor je, want het is heel veel geld, maar ik kan je helaas enkel vertellen dat we je minstens 4 keer geïnformeerd hebben over de risico's wanneer je je tijdelijke nummer gaat gebruiken.

Reageer