Skip to main content
Beste Simyo,



Ik hoop dat jullie op zaterdag beschikbaar zijn om mijn vraag te beantwoorden :(



Ik ben best geschrokken. Ik keek net even op de Simyo app om te kijken hoe ik er deze maand voor stond. Ik keek ook of de kosten voor september al bekend waren. Schrikbarend genoeg zat deze rond de 55 euro, waaronder 35 euro voor ''buiten bundel internet''. Dit vind ik heel erg vreemd, aangezien ik in september netjes binnen mijn bundel ben gebleven. Ik kwam er net wel achter dat ik roaming aan had staan zonder dat ik dit wist.. Misschien is dit de oorzaak? Is er een mogelijkheid dat dit teruggedraaid kan worden? Anders voel ik me knap lullig.. Alvast bedankt!
Beste Simyo,



Ik weet niet wanneer te telefoonkosten betalen?



Dank u !
Beste Simyo,



Ze worden alleen betaald na het einde van elke nederzetting?Of wordt vooraf betaald?
Beste Simyo ,



Mijn contract werd herhaald, en zal twee keer per maand worden betaald?



U kunt een opdracht verwijderen?



Dank u !
Hoi Gonthorian,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat je hiervan geschrokken bent kan ik me voorstellen! Vooral omdat je dacht nog binnen jouw databundel te zitten.



Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat jij op 29 september buiten de bundel bent gegaan. Omdat je aangeeft dat je niet over het aantal MB's te zijn gegaan, heb ik contact gehad met de netwerkspecialist van KPN. Ik vermoed namelijk dat jij geen waarschuwingssms'jes krijgt zodra je op 80% en 100% van je bundel zit. Mijn collega heeft dit vermoeden kunnen bevestigen. Door een fout in het systeem, krijg jij geen sms om aan te geven dat je bijna buiten je bundel bent!



Uiteraard ga ik ervoor zorgen dat jij deze sms'jes in de toekomst netjes ontvangt. Het is belangrijk dat jij deze in de gaten houdt.



Buiten de sms'jes om, kun je jouw verbruik in de gaten houden via de Mijn Simyo App en Mijn Simyo via jouw computer. Omdat de MB's wel verbruikt zijn, kan ik deze niet zomaar laten verdwijnen. Niet getreurd, ik heb wel een andere oplossing. Jij kunt er natuurlijk niets aan doen dat je de sms'jes niet hebt gehad. Er is 243 MB buiten de bundel verbruikt voor een bedrag van €36,45. Dit kan ik voor je verrekenen met een bundel van 500 MB van €5. Jij krijgt dan €31,45 van ons terug. Kun jij je vinden in deze oplossing?



Helaas de factuur van september al gesloten. Deze wordt automatisch afgeschreven. Helaas kan ik deze automatische incasso niet tegenhouden. Wat ik kan doen, is het bedrag wat je van ons krijgt laten storten op jouw rekening. Dit betekent wel dat je de rekening niet kunt storneren en hem dus eigenlijk even voorschiet. Is dat een probleem? Ik hoor het graag van je zodat ik het in orde kan maken voor je.



@sun1290, je hebt jouw vraag meerdere keren gesteld op het forum. Dit is niet helemaal de bedoeling. Voor het overzicht hebben we gereageerd in jouw eigen topic. Ik wil je vragen om ook in dat topic jouw reacties te plaatsen. Alvast bedankt.



Groetjes,

Angela
Wauw, had zelf niks beters kunnen bedenken. Heb van veel mensen gehoord dat ik het geld zo goed als kwijt zou zijn maar dit maakt het helemaal goed. Hartstikke bedankt in ieder geval, en 31,45 teruggestort krijgen is ook helemaal prima. Hoe lang gaat het ongeveer duren voordat dit geld teruggestort wordt? Alvast een fijne dinsdag gewenst!
Hoi Gonthorian,



Fijn dat je zo blij bent met deze oplossing 🙂



Ik ben iets te enthousiast geweest in mijn berekening. Hierdoor heb ik in mijn vorige bericht de prijs van de extra MB bundel genoemd. We verrekenen het buitenbundel bedrag tegen een jaarbundel van 500MB. Deze kost €7. Je krijgt van ons dus €29,45 terug. Sorry voor de verwarring!



Ik heb het verzoek ingediend bij de afdeling Finance. Zodra het bedrag geïncasseerd is, wordt de terugbetaling binnen 2 weken verwerkt. Je hebt binnen 2 weken dus een bedrag van €29,45 terug op je rekening. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer