.

Beantwoord

Hoge rekening

  • 23 March 2024
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Mijn vrouw is gehandicapt ze zit al heel lang bij jullie .

Ik heb voor haar ook een bundel internet gedaan want ik vind het belangrijk dat ze met haar scootmobiel berijk heeft en kan bellen maar nu is haar telefoon geblokkeerd en een rekening van ruim 400 euro dus ze belde mij in paniek op thuis heeft ze meest van tijd wifie ze kan dit ook niet betalen en zit nu thuis omdat ze onderweg niet meer kan bellen jullie hadden ook even aan de bel kunnen trekken dat het bedrag opliep erg jammer nu heeft dus een probleem m.v.g ton van Velsen 

icon

Beste antwoord door Seren 25 March 2024, 16:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@Ctvv , ik ga er van uit dat vandaag een Simyo moderator uw vraag oppikt. Anders moet u gaan bellen met 1200 . Is gratis als je met je Simyo telefoonnummer belt. Op werkdagen van 9:00 tot 17:30. In het weekend gesloten.

Wij zijn geweldig geholpen met het bellen alles is.opgelost m.v.g ctvv

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ctvv,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat die rekening enorm schrikken is geweest. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat jullie het inmiddels samen met de klantenservice hebben opgelost. Mocht ik nog wat voor jullie betekenen hoor ik dat graag!  

Thanks @Kaas Berrie voor het reageren 😊.

Groetjes,
Seren

Reputatie 4
Badge +2

Wij zijn geweldig geholpen met het bellen alles is.opgelost m.v.g ctvv

Heel mooi @Ctvv dat u goed geholpen bent. Toch mag u zichzelf de vraag stellen of Simyo wel een geschikte provider voor uw vrouw is. Een Simyo klant moet instaat zijn om via de app of ‘mijn Simyo’ zijn/haar internet- en belgebruik te ‘bewaken’. Simyo ken nl. geen dataplafond, en als u, ook ongewild! over uw bundel gaat, gaat er een (naar mijn idee) oneerlijk hoog tarief in werking. KPN zelf en de meeste andere providers doen dat niet. Als daar de bundel op is krijgt u wel een waarschuwing en gaat de snelheid omlaag maar de verbinding wordt niet afgebroken. Kost per maand wel iets meer maar uw vrouw blijft altijd online en bereikbaar, andersom uiteraard ook. Erg belangrijk in uw geval lijkt mij.

Reageer