Skip to main content

Beste Simyo. 

Ik heb vandaag in mijn rekeningoverzicht gezien dat ik in oktober extra kosten heb gemaakt voor het gebruik van internet buiten de bundel. Mijn rekening bedraagt daardoor ineens 85,62 in plaats van de gebruikelijke 5,54. Deze kosten zijn gemaakt omdat ik dacht een internetbundel gekocht te hebben maar dit is niet goed gegaan. Dit kan mede ontstaan zijn omdat het bereik op de plaats waar ik dat moment was (op vakantie in Duitsland) minimaal was. Vervolgens heb ik wel internet gebruikt maar ik was toen in de veronderstelling dat dit met een andere simkaart was. Ik heb toen de waarschuwingen wel gezien maar omdat ik dacht dat het mijn werksimkaart was heb ik daar niet op gelet. De volgende dag heb ik alsnog de internetbundel aan gezet van mijn eigen simkaart. Deze heb ik vervolgens overigens niet helemaal opgemaakt. 

Ik heb verder prima ervaringen met Simyo, ook ten aanzien van het gebruik van internet wanneer nodig, maar baal hier u wel van. 

Graag hoor ik of Simyo hier nog iets in kan betekenen.

Alvast Dank. 

Met vriendelijke groet,

Kristel

Hallo @kristelteunissen , het beste dat je kunt doen is meteen het data plafond activeren voor 50 cent per maand en gaat dan per de eerste van de komende maand in om buiten bundel kosten voor een volgende keer te voorkomen.

Als je het bedrag niet in 1 keer kunt betalen, kun je met Simyo een betalingsregeling treffen of een reactie van een moderator hier afwachten.

 


Reageer