Goedendag,
Sinds deze maand ben ik overgestapt van KPN naar Simyo.
Ik ben meer MB's gaan verbruiken als voorheen, 2x netjes gewaarschuwd dat mijn bundel bijna op was.
Nog 1 dag te gaan en ik zou weer nieuwe bundel krijgen.
Na het vebruiken van de gehele bundel heb ik nog hooguit 3x instagram geopend en €35!
extra kosten aan mijn broek, dit is buiten proportioneel!
Het is dat ik inlogde om te kijken hoeveel MB's ik nog had anders hadden de kosten vele malen hoger geweest
Ik was bij KPN gewend dat ik helemaal niet meer kon internetten.
Ook dacht ik die ene dag zing ik nog wel uit maar hier schrik ik echt van!
Tips hoef ik niet want ik weet best hoe ik extra kosten kan verkomen.
Heb voor volgende maand mijn bundel al omhoog gegooid.
Maar verwacht wel een coulanceregeling van Simyo anders was dit mijn eerste en laatste maand bij Simyo!
Gelukkig heb ik gekozen voor Maandelijks opzeggen.
Verder hoop ik dat Simyo hier wat mee doet, ik zie dat ik niet de enige ben die dit mee maakt.
Het zou zo moeten zijn dat na verbruik van de bundel het internet helemaal stopt en je alleen maar kan internetten als je een extra bundel koopt.
of….. de kosten moeten flink omlaag.
Zie graag een reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Wesley Frishert