Wij hadden de Simyo data abbonemnet in een MiFi op be boot in gebruik.
Tijdens het zeilen is tussen 13:19 en 13:49 volgens de factuur 2.4 GB aa data gebruikt.
Daar de sim in een MiFimzit komen SMS berichten niet door.
Gevolg is een torenhoge rekening van 349 euro.
Waarschijnlijk stonden er een aantal pagina's open met die irritante popup reclame filmpjes.
Was de avond er voor (via haven wifi) technische informatiemop fora's aan het zoeken.
Waarschijnlijk de laptop of browser later opgestart waarna mobile dat is gaan tellen.
Dit is bijna niet te voorkomen en buiten proportioneel tov een abonnement van 15 euro per maand.
Een fatsoenlijke provider zoals KPN verträgt de snelheid tot minimum bij overschreiding zonder buitenproportionele kosten. Je kan dat daarna als je merkt dat hetop is een bundel bijkopen (na de data slurper beidigd te hebben)
NEEM GEEN DATA AF BIJ SIMYO, KAN JE DUUR KOMEN TE STAAN!!!!!
~Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.