.

Beantwoord

Hoge kosten vanwege satelliet, wat kan ik doen?

  • 22 December 2023
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Ik heb per ongeluk hoge kosten gemaakt door satelliet verbinding op veerboot. Ik heb hier totaal niet bij nagedacht. Ik heb ook geen waarschuwingsapp van Symio heb gehad. Kan ik de gemaakte kosten terugkrijgen? Zo ja, hoe?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 27 December 2023, 13:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MRdG,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je kosten buiten de bundel hebt gemaakt omdat je simkaart verbinding heeft gemaakt met een satelliet. Je simkaart maakt automatisch verbinding met het sterkste netwerk op dat moment. Wat je kunt doen om te voorkomen dat je verbinding maakt met een satelliet is handmatig een netwerk selecteren in je telefoon. Hiermee maak je dus verbinding met het netwerk wat je handmatig hebt gekozen, in plaats van de satelliet. Ook kun je je mobiele gegevens uitschakelen of eventueel je toestel op vliegtuigmodus zetten.

Ik kan me voorstellen dat je baalt van de extra kosten die er zijn gemaakt.. Ik zie op je aansluiting dat je op 21 december waarschuwingen van ons hebt ontvangen per sms. Het kan natuurlijk gebeuren dat je deze een keer mist. Ik wil daarom graag met je meekijken wat er mogelijk is en of ik iets kan doen voor je wat betreft de kosten. Kun je mij een privébericht sturen met de 06-nummers en persoonlijke gegevens? Ik kan voor nu nog niks beloven maar ik doe graag mijn best voor je! 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer