Beste Simyo,
Sinds 2 jaar ben ik overgestapt van KPN naar Simyo. Vooralsnog ben ik altijd super tevreden geweest. Ik heb een mooi abbonement en heb het met 12GB nog nooit gepresteerd om buiten mijn bundel te verbruiken. Echter, de rekening van Juli heeft me zowat een hartverzakking bezorgd.
Eind juli hebben wij een bruiloft in het buitenland gehad waarbij er kennelijk tijdens deze periode iets op de achtergrond van mijn telefoon belachelijk veel MB's verbruikt heeft. Zo'n 9000MB in 3 dagen tijd, waarvan zelfs 8200 op 1 dag. Ik ben me er van bewust dat ik hier zelf verantwoordelijk voor ben, maar ik heb geen idee waar het mis gegaan is. Ik heb nog nooit zo veel MB's verbruikt en ik omdat dit niet bewust gebeurd is, heb ik hierdoor een flinke rekening op de mat gekregen.
Daarnaast ben ik vanuit KPN altijd gewend geweest dat je niet 'buiten' je bundel kunt. Dit in combinatie met dat ik nooit buiten mijn bundel ga, heeft mij helaas onoplettend gemaakt.
Nou heb ik een tweetal vragen:
1) Bieden jullie een tool o.i.d. waarbij het internet automatisch uitschakeld wanneer je over je bundel heen gaat zodat ik dit in de toekomst kan voorkomen?
2) Is er wellicht enige compensatie/coulantie mogelijk voor wat betreft de hoge kosten voor de maand Juli?