Goedendag,
Ik ben enorm geschrokken van de zeer hoge rekening van meer dan 200 euro die ik heb ontvangen. Mijn dochter gebruikt deze simkaart en heeft eigenlijk altijd haar WiFi aanstaan. Ik snap dan ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Ik heb bewust gekozen voor Simyo omdat ik dacht dat het gebruiksvriendelijk is. Tot nu toe ook nog geen problemen gehad. Ik hoop dat jullie me willen benaderen zodat we bovenstaande situatie kunnen oplossen want het bedrag kan zo toch niet kloppen?
Met vriendelijke groet
Beste
Ik begrijp dat je van dat bedrag staat te kijken. Maar heeft je dochter de 80 & 100% waarschuwing sms voor data ontvangen en gezien? Alleen al data buiten de bundel kost €0,15.
Al staat wifi steeds aan betekent helaas niet dat je ook altijd verbonden bent met Wi-Fi.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van de kosten. Zodra je internetbundel op is ontvang je 2 waarschuwingsberichten per sms, bij 80% en 100% verbruik van je bundel zoals
Op onze website hebben wij een handige blog met tips om je data zoveel mogelijk te besparen. Ik raad aan om deze tips goed door te nemen, één van de tips is bijvoorbeeld om je wifi-assistentie uit te schakelen in je toestel. Dit is een optie die eigenlijk standaard ingeschakeld staat in je toestel. Als deze optie aan staat dan mag je toestel automatisch overschakelen naar 4G als deze verbinding sterker is dan de wifi. Ik vermoed dat dit ook is gebeurd, gezien je dacht verbonden te zijn met de wifi.
Ik kan me voorstellen dat het een keer mis kan gaan en wil daarom graag even met je meekijken of wij éénmalig iets aan de kosten kunnen doen. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting er even bij.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.