Mijn dochter (12) is net terug van een weekje ponykamp op Terschelling. Nu blijkt dat ze flinke kosten heeft gemaakt buiten de bundel, zonder dat ze dit doorhad. Wat als een leuke week begon is nu wel met een domper afgelopen. De kosten zijn bijna 200 euro!!! Ze had nog zo haar GB bijgehouden in haar telefooninstellingen, die blijft steken op 5,5 GB, dus nog binnen haar bundel van 6 MB. Ik kreeg ineens een mailtje vrijdagochtend dat haar nummer was geblokkeerd vanwege de hoge kosten. Daardoor was ze op Terschelling zonder dat ze mij nog kon bellen.
Bij thuiskomst hebben we haar verbruik bekeken, en bleek ze de sms-jes niet te hebben gezien. Omdat ze dat niet kent en daar geen meldingen van krijgt. Haar telefoon zelf wees nog steeds verbruik 5,5 GB aan, dus dat is ook vreemd.
We hebben als gezin 3 abonnementen bij Simyo. Als trouwe klant krijg je dus extreem hoge kosten als het een keer gebeurt, zonder dat je het doorhebt, je buiten de bundel beland. Het bedrag is absurd hoog! In de instellingen vind ik ook geen optie dat er NIET buiten de bundel gegaan kan worden. Ik had dit eigenlijk ook niet gedacht dat er zomaar buiten de bundel gegaan kon worden.
Ik hoop dat er een oplossing is!