Skip to main content
Beste,



Ik heb een hoge factuur ontvangen en voor mijn gevoel klopt er iets niet. Ik heb SMS onbeperkt maar vindt toch deze twee terug op de factuur:



SMS naar mobiele nummers        67         € 5,89

SMS naar simyo klanten               34         € 5,58




Ik heb een bel bundel van 200 maar er staan ook een hoop gesprekken op die als buiten de bundel zijnde worden gerekend:



Gesprekken naar mobiele nummers         51        00:35:18       € 13,93

Gesprekken naar simyo klanten                 15        00:04:26       € 3,72

Gesprekken naar vaste nummers                 7        00:11:58      € 2,79

Gesprekken naar voicemail                            5        00:07:56     € 0,93



waar komen deze kosten vandaan?
Hoi Yuri van Huisstede,



Ik heb de verklaring gevonden. Deze laatste factuur is de factuur over april. De SMS onbeperkt bundel heb je op 29-4-2014 aangezet. De smsjes die je daarvoor hebt verstuurd zijn dus gewoon van en over je bundel gegaan.

In april had je ook nog de Simyo 100 bundel, en niet de Simyo 200. Die wijziging heb je namelijk pas op de 31ste van maart doorgegeven. Bundelwijzigingen die je voor de 25ste doet, gaan de 1ste van de volgende maand in. Bundelwijzigingen die je daarna doorgeeft, gaan pas een maand later in. Nu in mei heb je dus wel een SMS onbeperkt en een Simyo 200.



Ik raad je aan om tijdens de maand af en toe eens op Mijn Simyo te kijken. Of nog makkelijker, de Mijn Simyo app te installeren. Dan kun je tijdens de maand een beetje bijhouden hoe het gaat met je bundels.



Heb ik de kosten nu voor je verklaard?



Groetjes, Charlene
Beste,



Bedankt voor uw reactie op mijn vraag. Ik zie echter wel boven aan mijn factuur staan dat ik betaald heb voor SMS onbeperkt, namelijk 5 euro.

Klopt dit wel?



Groetjes Yuri
Hoi Yuri van Huisstede,



Je hebt inderdaad o.a. €5 voor de SMS Onbeperkt bundel al betaald, dit omdat wij de abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen. Oftewel op de factuur van april staan de abonnementskosten voor mei.



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer