Beste Simyo,
Ik ben een tijdje geleden overgestapt naar jullie en ik ben een hele tevreden klant. Echter heb ik zojuist een livestream gekeken op mijn 4G in een autorit van 20 min. Ik kreeg toen toen ik bijna thuis was een melding dat ik 80% van mijn abbonement verbruikt heb. Thuis heb ik nog even de livestream gekeken op 4G en daarna de wifi aangezet en mijn 4G uit. Even later kreeg ik de melding dat mijn simkaart geblokkerd is door hoog verbruik. Ik heb op mijn simyo app gekeken en ik zag een rekening van €105 euro , ik ben door de hoge rekening heel erg geschrokken. Ik heb maar zo’n korte tijd gekeken en ik zat eerst nog binnen mijn bundel. In het verleden ben ik ook nog nooit buiten mijn bundel gegaan. Ik had nooit verwacht dat dit zo een groot gevolg zou hebben. Daarom hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Heeft simyo een coulantie regeling hiervoor of kan ik dit ergens melden voor een kwijtschelding. En is er een manier hoe ik dit kan voorkomen dat dit ooit nog gebeurd, naast dat ik natuurlijk in de toekomst hier heel alert op zal zijn. Ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Robyn Beenkens
Vraag
hoge kosten buiten bundel, wat nu?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.