Voor ongeveer 5 maanden heb ik een abonnement bij Simyo. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de diensten, tot in de nacht van19 juni mijn simkaart uit voorzorg werd geblokkeerd door Simyo. Ik kreeg hier een SMS over en kon vervolgens niet meer uitgaand bellen of 4G gebruiken.
Ik begreep niet meteen wat er aan de hand was dus opende ik de “mijn Simyo” app. Hier stond op dat moment niet iets opmerkelijks, er stond zelfs nog dat ik ruim genoeg belminuten had en ongeveer 200MB internet.
ik wist niet beter dat mijn wifi aan stond omdat ik gewoon thuis was. Toen ik via mijn laptop op mijn simyo ging inloggen zag ik een rekening van bijna 240 euro. ik had onbewust teveel MB gebruikt. Eerlijk gezegd begrijp ik dit nog steeds niet hoe ik over mijn bundel heen ben, ik was thuis en mijn wifi stond aan. Maar in ieder geval was het totaal niet de bedoeling om zoveel internet over mijn bundel heen te gebruiken, dat lijkt me duidelijk.
Ik hoor graag hoe we dit oplossen.
MVG