Beste,
Ik ben al lange tijd klant van Simyo, met goede ervaringen. Op advies van mij is mijn vriendin klant geworden bij jullie, ook tot nu toe altijd goede ervaringen.
Nu kwam ze net thuis en is haar internet afgesloten, ik ga kijken in de Simyo App waarom dit gebeurd en we zien een bedrag staan van dik 225 euro buiten de bundel! Mijn vriendin heeft wel een sms ontvangen dat haar bundel op is, maar vermoedelijk heeft haar mobiel in de avond geen WiFi gepakt thuis, en ging alles door op het internet van jullie.
Ze heeft ook andere ervaringen met ‘buiten bundel kosten’ ze is namelijk niet heel lang geleden uit Polen naar Nederland gekomen. Bij haar vorige provider nam direct de snelheid gigantisch af zodat je weet dat je boven de kosten zit en de kosten minimaal worden. Uiteraard is mijn vriendin hier erg verdrietig over en het is echt veel geld. Dit is niet een hele fijne welkom in Nederland indruk.
Nu heb ik 2 vragen:
Waarom is haar nummer niet eerder ‘geblokkeerd’ om de kosten te minimaliseren?
Onze 2e vraag:
is eenmalig een compensatie regeling mogelijk om de kosten van dit misverstand te reduceren?
ik ben zelf al langer klant bij jullie en ik hoop dat hier eenmalig iets aan gedaan kan worden.
225,- euro is serieus veel geld, vooral rond de feestdagen..
Wij kijken uit naar jullie reactie en hopelijk kunnen jullie hierin helpen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jochem