Waarom moet ik heel de maand oktober betalen terwijl mijn Abonnement pas de laatste dag van okt ingaat. Mijn ervaring met andere providers is dat dit naar ratio verrekend wordt. Anders betaal ik okt dubbel!
Hallo
Plaats anders eens een screenshot van de factuur met je prive gegevens weggepoetst
Ik denk dat de officiële factuur in november pas komt Ik kan nu in ieder geval geen factuur uitdraaien
Hallo
Ik hoop dat mijn uitleg je duidelijk is, zie anders onderstaande link voor nadere uitleg:
https://www.simyo.nl/klantenservice/factuur
Succes.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.
Op je aansluiting zie ik dat je abonnement op 31 oktober van start is gegaan. Je betaalt bij Simyo niet voor de dag waarop je abonnement start, hierdoor heb je dus geen abonnementskosten van de maand oktober. Wel is het zo dat je altijd één maand vooruit betaald. De kosten die je op je factuur ziet staan zijn dus de abonnementskosten van november. Hopelijk zijn je vragen hiermee beantwoord.
Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.