Sinds 31 december ben ik overgestapt naar jullie om kosten te besparen. Meteen de eerste rekening was het raak, 23 euro voor een halve dag toegang tot internet (mijn bundel ging halverwege de dag in waardoor ik 1000/31 mb ontvangen heb, logisch) waarbij ik amper gebruik gemaakt heb van internet. Bij vodafone kwam ik nooit boven de 400 mb uit per maand en nu schijn ik dit in een halve dag verbruikt te hebben? Ik heb een bundel voor 1000 mb dus meer dan genoeg als ik naar mijn normale verbruik kijk. Sindsdien heb ik meer dan tien keer gebeld naar de klantenservice (na 20 minuten maar opgehangen) en een bericht op het forum geplaatst. Geen reactie. Net gebeld met iemand (eindelijk!) maar werd me verteld dat ik toch echt 400 mb in een halve dag verbruikt zou hebben en de verbinding werd verbroken...Ik ben net klant en nu al gedoe. Moet ik nu al spijt krijgen van de overstap? Ik verwacht reactie en een oplossing want deze factuur klopt niet.
Bladzijde 1 / 1
Ben overgestapt met nummerbehoud.
Dus niet.
Dus niet.
Hoi Simyoboos,
Je bent op 31 december 2012 klant geworden bij Simyo. Op die datum is je telefoonnummer overgenomen door Simyo.
Voor die ene dag van de maand december heb je geen volledige bel en internetbundel gekregen. Je hebt op 31 december 32 MB gekregen voor die ene dag. Je hebt meer dan 32 MB verbruikt op 31 december dan je bundel op dat moment toereikend was en dat is de reden dat je factuur hoger is uitgevallen. Op je persoonlijke pagina kan je zien hoeveel minuten en MB's je nog resterend hebt tot het einde van de maand.
Dus niet.
Hoi Andere1947,
Welkom op het forum!
Het is mij niet geheel duidelijk wat je met je vraag bedoeld. Is het nummerbehoud nog niet voltooid of zijn er problemen met nummerbehoud. Ik zie in het systeem dat je telefoonnummer op 12 maart wordt overgenomen door Simyo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.