Ik kan niet begrijpen dat terwijl er zo ontzettend veel klachten zijn over hoge facturen -- die worden veroorzaakt doordat SimYo automatisch internet aan zet -- SimYo stug hier mee door blijft gaan. En met 'hoge facturen' bedoel ik facturen van tussen de €200-500. En dat terwijl SimYo onderdeel is van KPN en dus een naam hoog te houden heeft.
In een tijd van crisis zorgen jullie er voor dat mensen nog meer in de schulden komen voor iets waar ze helemaal niet om hebben gevraagd. SimYo, dit is misleidend en zijn walgelijke praktijken.
Jullie zijn mij als klant kwijt en die facturen betaal ik absoluut niet, de klachten zien jullie tegemoet.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Johanmichel,
Welkom op het forum!
Simyo communiceert duidelijk dat het mogelijk is om zonder een actieve internetbundel gebruik te kunnen maken van het internet.
Simyo wijst de klant er op dat de kosten kunnen oplopen wanneer er geen actieve internetbundel is.
Welkom op het forum!
Simyo communiceert duidelijk dat het mogelijk is om zonder een actieve internetbundel gebruik te kunnen maken van het internet.
Simyo wijst de klant er op dat de kosten kunnen oplopen wanneer er geen actieve internetbundel is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.