Skip to main content
Hallo,



Ik ben sinds juni 2014 bij Simyo. Nu heb ik vandaag ineens een mail gekregen dat deze maand mijn 1e factuur voor me klaar staat. Weet iemand hoe dit kan of wat dit is? Ik heb gewoon betaald en het abbonement staat gewoon sinds het begin al op mijn naam en mijn eigen nummer.
Log in op Mijn Simyo en kijk onder Facturen. Je kunt daar de factuur voor december downloaden (net als alle eerdere facturen die als het goed is allemaal betaald zijn). Het factuurbedrag voor december (waar de email over gaat) wordt over enkele dagen automatisch geïncasseerd.
Okee ik ben benieuwd. Omdat de mail erover gaat dat dit mijm 1e factuur is. Terwijl ik al lang bij simyo ben. En dat de 1e keer je meer betaald. Op dit gedoe zit ik natuurlijk niet te wachten. Maar bedankt voor het reageren. Ben benieuwd of het goed gaat...
Ik heb de mail die ik vandaag kreeg nog even nagelezen, maar bij mij staat er "De factuur van de maand december voor mobiel nummer 06xxxxxxx staat voor je klaar. Log in op Mijn Simyo en bekijk je factuur onder het tabblad Facturen."



Raar dat er bij jou gesproken wordt over een 1e factuur terwijl je al sinds juni 2014 klant bent... 😕
Ja dat vind ik het rare juist want dit is de enigste mail die ik gehad heb dat het mijn 1e factuur is. Dat er een factuur voor mij klaar staat heb ik niet gehad. Maar goed ik wacht het af en anders bel ik wel naar simyo
Heb gekeken op mijn account en de rest wat er staat klopt wel namelijk
Hoi Nadiako,



Welkom op ons forum, wat leuk dat je je vraag hier stelt.



Ik heb je gegevens er even op nageslagen en kan niets vreemds ontdekken. Je aansluiting is inderdaad vanaf juni actief. Wat het vreemd maakt dat je afgelopen week een mail kreeg met daarin de aankondiging van je 1e factuur. Het lijkt erop dat je per toeval een verkeerde mail hebt gekregen. Onze excuses voor de verwarring die er ontstaan is. Gelukkig heeft Scotsman je al snel de goede richting in kunnen wijzen. @Scotsman dankjewel hiervoor!

De mail heeft verder geen invloed op je aansluiting. Ook de hoogte van je factuur klopt:)



Waren de eerdere mails die je hebt ontvangen wel correct?

Reageer