Hallo,
Het telefoonnummer van onze zoon is in mei geblokkeerd vanwege te hoog verbruik. De (reguliere) factuur is betaald op 21 juni (van onze bank afgeschreven.
mijn.simyo.nl geeft echter nog steeds aan dat het nummer is geblokkeerd, en dat we een betaling moeten doen, terwijl de status van alle facturen 'betaald' is.
Hoe kan dat?
Bladzijde 1 / 1
Wat ik in diverse postings tegenkom, is dat het aan- en uitzetten van de telefoon ervoor kan zorgen dat de simkaart zich opnieuw aanmeldt, en je dan weer zou moeten kunnen bellen.
Ook al geprobeerd. Helpt niet in dit geval.
Hoi DeWaakzameVinger,
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je nog steeds geblokkeerd bent, terwijl je wel betaald had. Ik heb even gekeken en zag dat het om de februari factuur gaat. Helaas gaat er op dit moment iets mis met deze factuur, waardoor het bedrag nog niet gekoppeld is. Mijn excuses hiervoor. De financiƫle afdeling gaat dit oplossen.
Ik heb in ieder geval je simkaart gedeblokkeerd. Als je je toestel uit en aan doet, kan je weer bellen.
Heb je hier op dit moment nog vragen over?
@Hans63 bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je nog steeds geblokkeerd bent, terwijl je wel betaald had. Ik heb even gekeken en zag dat het om de februari factuur gaat. Helaas gaat er op dit moment iets mis met deze factuur, waardoor het bedrag nog niet gekoppeld is. Mijn excuses hiervoor. De financiƫle afdeling gaat dit oplossen.
Ik heb in ieder geval je simkaart gedeblokkeerd. Als je je toestel uit en aan doet, kan je weer bellen.
Heb je hier op dit moment nog vragen over?
@Hans63 bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.