Skip to main content
Hallo,



Ik heb al meer dan een jaar een abonnement bij Simyo. 

Alleen in mijn eerste maand (vorig jaar oktober) heb ik 2 keer de abonnementskosten betaald, zag ik. Dus waardoor komt dat en hoe krijg ik dat terug? :)



Groetjes en bedankt
O wacht, ik snap het al. Omdat ik het abonnement in september ben begonnen, moet ik in oktober 2 x betalen. 

Je betaalt dus één maand vooruit. 



Maar nu het volgende: ik wil het abonnement opzeggen. Dus dan zou ik nog een maand belminuten/MB's tegoed hebben zodra ik opzeg?
Hi dhfluit,



Wat goed dat je zelf al het antwoord op je eerste vraag hebt gevonden 🙂 Zo ongeveer, dan.



Op je facturen kun je ook de periode zien waarover je je abonnementskosten betaalt. Op de laatste factuur, die van september, staan de abonnementskosten van oktober. Die betaal je ook in oktober.



Stel je zegt ooit eens op, laten we zeggen in juni 2018 (;)), dan betaal je in juni, op de factuur van mei, de abonnementskosten van juni. En niet die van juli.



Hier zie je een leuk filmpje waarin ik nog wat uitleg geef.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Ha Ernst,



Helemaal super, ik snap het!



Tnx voor de snelle reactie,

Anne-Marie
Het was helemaal graag gedaan, dhfluit 😃

Reageer