Skip to main content
ik was vorige vorige jaar wegens omstandigheden in het buitenland. Ik kreeg een betalingsherinnering en stuurde gelijk dezelfde dag een bericht naar Simyo dat ik bij terugkomst deze zou betalen. Mijn simkaart werd gelijk geblokkeerd toen. ik kan deze mail opzoeken. naar mijn weten al bij de 1 herrinering toen. binnen een paar weken erna moest ik het bedrag aan een incasso bureau betalen. ik kreeg er geen brieven of email van. dus ik weer naar jullie gebeld en imnederland. ik moest 43 euro betalen. heb ik gedaan.





Paar weken terug is mijn simkaart weer geblokkeerd.. op uw mail dd 22-12-2013 staat:



Het openstaand bedrag van EUR 3,87 exclusief administratiekosten hebben wij nog niet ontvangen.

> Zoals aangekondigd in de 1e herinneringsmail blokkeren wij nu je Simyo telefoonnummer 0619713456 .

>

> Betaal je factuur gemakkelijk via Mijn Simyo onder het tabblad Facturen aan Buckaroo Online Payments Services. Buckaroo handelt de betalingen af voor Simyo en zorgt ervoor dat je betaling direct wordt verwerkt met de juiste factuur. Je kunt de factuur daarom niet handmatig betalen.

>

> Nadat je betaling is ontvangen wordt je telefoonnummer binnen 3 werkdagen weer automatisch aangesloten.

>

> Met vriendelijke groet,

>

> Het Simyo team

>

> Op deze e-mail kun je niet reageren.





ik weet dus niet wat dit is maar via buckaro kwamen wij op een scherm en hebben iets meer als 20euro betaald. 9/10dagen terug.



me sim is nog steeds niet beschikbaar gesteld. dus im met jullie bellen. Krijg ik te horen dat ik 43 euro voor de maand oktober had betaald en dat ik de maand Juli 43 euro moest betalen aan imnederland. op mijn overzichtspagina zie ik maan juli gewoon 3euro betaald. alleen october 2013 is naar de incasso. ik heb alles geprintscreent. Ik bel naar imnederland en zij beweren dat ik 43 voor de maand Juli had betaald en voor de maand october zou ik 43euro moeten betalen. ik bel weer naar jullie en jullie zouden dit alles uitzoeken en mij gister voor 17:30 laten weten.



Het gaat echt bij jullie mis. ik bel met Lyca prepay naar her en der en internetten gaat ook via 3g want ik heb geen internet anders. dus het kost mij alleen maar geld tijd en hoofdpijn.



ik ga me abonnement ook overzetten naar een andere provider. ik vind het echt niet leuk meer man. luister maar die gesprekken met jullie af. en zie waarom ik het niet leuk vind.
PS: in uw mail stond geen factuur of kenmerk. en via mijn overzicht zie ik gewoon overal betaald behalve october. eind october betaalde ik 43euro. ik had gewoon niks in handen van die incasso. en als alles ervoor als betaald in mijn overzicht staat. en jullie delen mij mee dat ik het maand juli nog moet betalen en october wel heb betaald. en dan bel ik met imnederland en die zegt wat anders terwijl ik nergens vanaf weet en jullie zouden het uitzoeken en mij bellen maar doen het niet etc etc. slaat dus nergens op.





ik hoef geen uitleg hierover. want uren ben ik ermee bezig geweest om dit alles uit te zoeken en begrijpen.



het enige wat ik wil en hoop is dat jullie dit zouden willen rechtzetten. want ik vind het niet terecht dat ik nog een keer 43euro moet betalen, omdat men zaken door (mail en telefoon) elkaar haalt. laat staan dat ik nog meer geld door bellen internet etc via prepay kwijt ben nu. en alle elende.
Verwijder je 06 nummer (pc) s.v.p., dit is een openbaar forum.

Denk aan je privacy.
Hoi Tahir,



Welkom op het forum, wel vervelend dat de facturen bij jou verwarring brengen.



Ik heb je gegevens er op nageslagen en alles voor je uitgezocht. Het is een heel verhaal, maar het klopt wel. Omdat het privégegevens bevat stuur ik je de details per mail toe.



Globaal komt het er op neer dat de factuur oktober nog open staat bij IMN.
ik moest 43 euro betalen. heb ik gedaan.
De €43,01 die jij betaald hebt eind oktober aan IMN, was nog van de factuur juli.
ik weet dus niet wat dit is maar via buckaro kwamen wij op een scherm en hebben iets meer als 20euro betaald. 9/10dagen terug.
Dit was van de factuur november. De exacte details per factuur en ieder bericht dat daarbij hoort heb ik je per mail toegezonden.



Je geeft aan dat je verschillende e-mails gemist hebt. Alle mails die vanuit ons dan wel IMN verzonden worden, zijn automatisch gegenereerd. Het kan zijn dat jouw spamfilter ze daarom in je ongewenste email stopt. Heb je die inbox al eens nagekeken?



@Friesian, dank voor je oplettendheid:D

Reageer