Skip to main content
Dag simyomaden,



Er zit mij al een heletijd iets dwars 

namelijk mijn bel/sms en internet gebruik dat regelmatig niet klopt op het factuur.



Zoals deze week 

Na de klokslag van wat hopelijk een geweldig jaar word 

heb ik bij 2 verschillende nummers de telefoon laten overgaan.

er is Nooit opgenomen en geen voicemail.

Telefoon geschiedenis laat het ook zien nummer>gebeld>datum> duur 0min 0sec kijk maar op de fotos

En toch kijk ik nu op mijnsimyo en zijn er 3min van mijn bundel  weg gerend en dit in alleen al de eerste 2dagen.



Zelfde koek met het internet 

echter wel een hele tijd geleden gebeurd.

en nog steeds (gelukkig wel in kleinere schalen)



-geen facebook of twitter op de telefoon.

-geen weer/nieuws.

-geen youtube of video streaming.

-geen updates zonder wifi.

*gegevens limiet ingesteld op telefoon.

Deze loopt in op de eerste en eindigd op de laaste dag van de maand.

Waarschuwing bij 420mb 

Stopt het gebruik van data op 475mb.



Bijna elke provider zegt dat het ongeveer 5% mag afwijken 

en toch op magische wijs was ik er die maand toch klink overheen gegaan terwijl de gegevens limiet zei dat ik pas 364mb had verbruikt.

Tenzij ik gewoon achterlijk zoals de klantenservice dat ook liet merken 105% van 364  nog altijd 382.2mb en niet over de 500mb

Reken anders maar nog even met mee :)



Goed nu zijn we samen achterlijk zoals die persoon aan de klantenservice dat toen liet blijken.



Uiteindelijk nog als de factuur uit bij elkaar opgeteld en dat kwam op een lachwekkende aantal mb voor de hele maand uit

waar de persoon die ik toen aan de lijn had mij gelijk in gaf en erna het feit compleet weg schoof.
Ik snap er geen snars van.

Maandag zal hier een moderator op reageren.
Hoi q_fleuren,



Welkom op ons forum.



Ik heb je gegevens er even bij gepakt, omdat het niet zou moeten kunnen dat wanneer er geen verbinding is geweest, er minuten van je bundel verdwijnen. Dat is ook niet het geval.



Heb je je eigen verbruik al nagekeken op Mijn Simyo? Ik zie namelijk dat de 3 minuten die jij bedoeld van 1 januari, drie gestuurde smsjes zijn. Het zal de roerige jaarwisseling wel geweest zijn;)



Over je internet verbruik kan ik heel weinig zeggen, ik kan namelijk niet zien wat jij of jouw telefoon heeft verbruikt. Jij kunt dit zelf wel, deze en deze blog kunnen je daarbij helpen:D



Ik zie verder aan je gegevens dat je medio 2013 contact hebt gehad over een factuur, echter waren de buitenbundelkosten op deze facturen voor lange gesprekken. Sterker nog, je bent bij Simyo maar 1 keer over je limiet van je internet bundel gegaan. In juli 2013, maar toen had je je bundel voor de eerste maand ingesteld op 200 MB in plaats van 500 MB.



Is dat de factuur en het verbruik waar je op doelt?
Goede dag, 



sorry voor de verwarring, 

ik heb namelijk twee nummers via simyo lopen.

het tweede nummer heb ik uiteindelijk aan mijn broertje gegeven zodat hij opzijn minst bereikbaar bleef 

toen hij flink over zijn bundels heen gegaan is heb ik het hem zelf laten betalen.



mijn broertje heeft toen maar op 4 van de 6 bladzijdes zitten kijken dit heb ik hem toen ook uitgelegd 



en nu keek hij ook nog eens op het verkeerde account en maakte meteen een probleem ervan. 



mijn excusses hiervoor 



ik ga zo de wachtwoorden  veranderen

van beide accounts. deze stonden namelijk opgeslagen op de pc :rolleyes:



 
Hoi q_fleuren,



Dankjewel voor je uitleg. Dit maakt alles een stuk duidelijker 🙂 Fijn dat je er achter bent gekomen waar de verwarring lag. Goed dat je de wachtwoorden even veranderd.



Als je nog vragen aan ons hebt, dan weet je ons te vinden op het forum 😮

Reageer