Mijn vrouw is reeds 8 jaar tevreden lid van Simyo, echter vandaag zijn wij behoorlijk geschrokken en hebben een vervelend einde van de vakantie. Vanuit Duitsland hebben wij vanochtend de navigatie Waze op haar telefoon gebruikt, daar kregen wij onderweg een bericht van de we buiten bundel waren en hij bij 60 euro afgesloten zou worden, de rekening was reeds opgelopen tot zo'n 45 euro. Dat was al schrikken en hebben toen meteen Waze afgesloten en mijn eigen telefoon gebruikt om te navigeren, pech maar onze eigen schuld, het smsje dat we buiten bundel waren is achteraf gezien wel binnen gekomen maar hebben wij gemist in de auto.
Rond 12:00 uur zijn wij thuis gekomen en hebben verder niets gedownload oid, alleen wat Whatsapp berichten via onze Wifi thuis. Echter kregen wij rond 20:05 een bericht dat wij buiten bundel waren en uit voorzorg het abbo is afgesloten, toen ik eerst keek (rond 20:10 stond er een bedrag van 250 euro open, dat was helemaal schrikken, toen wij een kwartier later nogmaals keken was dit bedrag opgelopen tot bijna 773 euro! Dit bedrag lijkt niet verder op te lopen, maar als ik naar de specificatie kijk dan is dit 's avond in een half uurtje gebeurd, terwijl wij niets op 4G gedownload hebben. Je begrijpt dat dit een behoorlijk zuur einde van de vakantie is. Het gekke is dat hij in tegenstelling tot het eerdere sms bericht niet bij 60 euro afgesloten is?
Mijn vraag is of er eenmalig een coulance regeling getroffen kan worden? Dit is wel erg veel geld voor iets waar wij ons niet bewust van waren. Om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen heb ik de data bundel aangepast naar 8GB.
Beste antwoord door Groentjuh
Bekijk originele reactie