Skip to main content
Hallo,



Afgelopen maand (maart) heb ik mijn bundel aangepast (wat meer internet en minder belminuten), Nou kreeg ik alleen mijn factuur van de afgelopen maand, en nu staat daar dat ik al moet betalen voor mijn aangepaste bundel. Nou gaat het maar om een klein bedrag, maar ik moet wel betalen voor iets waar ik dus in die maand niks aan heb gehad en geen gebruik van heb gemaakt.



Daarnaast staat er ook op mijn factuur dat ik in de maand maart bij internet op je mobiel binnen Nederland: 538

Terwijl mijn MB's verbruik bij mijn simyo in de maand maart 485MB aangeeft..

Nou is mijn vraag, where did it go wrong?

Want ik weet ook zeker dat ik niet buiten mijn bundel ben gegaan, en ik ben ook niet in het buitenland geweest..



m.v.g.
Simyo, 



Precies dit heb ik ook! Ik had ook mijn internetbundel voor april van 200 MB naar 500 MB aangepast en meot hier bij de factuur van maart al voor betalen, terwijl ik deze bundel in maart niet heb gehad en dus ook niet voor wil betalen. Nu heb ik het weer terug gezet naar 200 MB voor de maand mei. Maar moet ik dan voor de maand april ook voor 500 MB betalen? Dat zou namelijk heel raar zijn, want dan betaal ik het twee keer, in plaats van alleen voor april.

Graag hoor ik van u.



Vriendelijke groet,



Ciska
Hoi fabs,



Welkom op het forum :)



Ik begrijp je verwarring, maar deze is niet terecht. Ik zal je uitleggen waarom :)



In februari heb je je verbruikskosten betaald (dat was overigens €0,00 omdat je binnen je bundels bent gebleven) en de abonnementskosten van maart. Je betaalt bij Simyo namelijk je abonnementskosten een maand vooruit. In maart waren je abonnementskosten van die maand dus al betaald. Je hebt toen je bundels aangepast. Je bundels van april betaal je nu al en zijn daarom dus hoger. Je kunt dit nalezen op de factuur. Ga daarvoor naar Mijn Simyo => Facturen.



Als ik naar je dataverbruik van maart kijk, zie ik dat je 486 MB hebt verbruikt. Dit zou ook zo op de factuur moeten staan. Weet je zeker dat het verkeerd staat aangegeven? Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, het klopt wel allemaal 🙂



@Ciska2,



Ook jou heet ik graag welkom op het forum!



Ook voor jou geldt dat je de abonnementskosten vooruit betaalt. Bundelwijzigingen gaan in op de eerste dag van de nieuwe maand. Je hebt nu de 500 MB bundel, vanaf 01-05-2014 heb je weer de 200 MB bundel. Je ontvangt de factuur van maart pas eind april. Hierop staan de verbruikskosten van maart en de abonnementskosten van april. Ook jou raad ik aan om je factuur goed te bekijken. Je kunt deze inzien op Mijn Simyo => Facturen 🙂




@Ciska2,



Ook jou heet ik graag welkom op het forum!



Ook voor jou geldt dat je de abonnementskosten vooruit betaalt. Bundelwijzigingen gaan in op de eerste dag van de nieuwe maand. Je hebt nu de 500 MB bundel, vanaf 01-05-2014 heb je weer de 200 MB bundel. Je ontvangt de factuur van maart pas eind april. Hierop staan de verbruikskosten van maart en de abonnementskosten van april. Ook jou raad ik aan om je factuur goed te bekijken. Je kunt deze inzien op Mijn Simyo => Facturen :)





Oh! Oke, nu begrijp ik het. Ik bekijk mijn facturen wel altijd goed, maar ik begreep het gewoon niet helemaal. Maar nu wel! Bedankt voor de uitleg! Wordt enorm gewaardeerd.
Hoi Ciska2,



Jouw positieve reactie wordt ook gewaardeerd 🙂 Daar zijn we voor, om dingen uit te leggen.

Mocht je dus weer een vraag hebben, dan zien we je graag op het forum terug.



Groetjes, Charlene

Reageer