Skip to main content
antwoord

Hoe wijzig ik het rekeningnummer van mijn medewerkers?

  • January 29, 2025
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Goedemorgen,

Medewerkers van ons hebben hun abbonement bij Simyo.

Door een merge is het IBAN nummer veranderd, maar ik kan deze niet aanpassen, omdat dit nu een Belgische rekening is geworden bij een bank die niet in de lijst voorkomt die jullie aanbieden

Hierdoor zijn dus openstaande facturen niet betaald.

Kunnen jullie deze zelf overzetten of wat is hiervoor het beste plan?

Groetjes

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Bob Treunen,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!

Dit kan je helaas niet zelf wijzigen inderdaad. Wel kan je een mail sturen naar webcare@simyo.nl met de 06-nummers+ bijbehorende persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en e-mailadres) en kopie ID en bankpas zodat wij dit handmatig kunnen wijzigen. 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • January 29, 2025

Hoi ​@Bob Treunen,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!

Dit kan je helaas niet zelf wijzigen inderdaad. Wel kan je een mail sturen naar webcare@simyo.nl met de 06-nummers+ bijbehorende persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en e-mailadres) en kopie ID en bankpas zodat wij dit handmatig kunnen wijzigen. 

Groetjes,
Amy